Good job us nik abduh!!!!!



Tahniah dan syabas dengan posting terbaru dari us. Aku di antara orang-orang yang sangat-sangat jauh dengan TGNA akhirnya mengetahui apa sebenarnya yang berlaku antara TGNA dan TGHH. Memang selama ini, cakap-cakap yang mengatakan ada golongan yang rapat dengan TGNA cuba mempengaruhi dan memesongkan segala cadangan dan pandangan TGHH. Golongan-golongan ini takut membangkang cadangan dari TGHH. Mereka takut dituduh sebagai penderhaka dan menggunakan TGNA sebagai wasilahnya. Mereka mengharapkan, TGHH disingkirkan dari kepimpinan PAS pada muktamar kali ini.

Golongan perosak ini mesti terkejut beruk dengan pendedahan berani oleh Us Nik Abduh dan aku yakin, mereka mesti akan mengaturkan plan B,C dan seterusnya bagi menjayakan agenda merosakkan PAS. Ada juga yang tiba-tiba menafikan tuduhan ayng dilemparkan oleh al-Ustaz. Beliau tak pun menunding kepada mana-mana pihak dah hanya mengatakan orang yang hampir dengan TGNA. Tapi kalau ada yang terasa itu wallahua'lam. Ingatlah kepada golonang-golongan ini, PAS adalah buatan manusia dan anda mampu untuk memusnahkan, tetapi ingat, perjuangan ISLAM adalah datang dari ALLAH dan perjuangan ini akan terus subur di bumi ini sehinggalah ke hari akhirat.

Dan muktamar kali ini, aku sangat mengharapkan, perwakilan dapat berfikiran waras untuk memilih pemimpin yang benar-benar layak untuk membawa PAS mengharungi sepak terajang politik. Kalau boleh us, siasat dan dedahkan kepada umum siapa yang menjadi dalang perpecahan antara dua tok guru yang kita sayangi nie. kita singkirkan terus mereka kerana mereka lebih bahaya daripada UMNO dan sekutu-sekutunya.

Aku secara peribadi mengharapkan gandingan antara TGNA dan TGHH terus kekal kerana kepimpinan mereka selama ini telah membawa PAS di zaman kemuncaknya dan gerakan-gerakan islam di seluruh dunia seperti ikhwananul muslimin dan jemaat islami mengiktiraf kepimpinannya.

untuk ulasan berkaitan cerita di sebalik masalah antara TGNA dan TGHH bolehlah melawari:

http://nikabduh.wordpress.com/2009/04/24/kerja-kerja-bodoh-dalam-pas/
http://msomelayu.blogspot.com/2009/04/selepas-asar.html

Comments

1 Response to "Good job us nik abduh!!!!!"

zikrullah said... April 25, 2009 at 1:12 PM

"PAS adalah buatan manusia dan anda mampu untuk memusnahkan, tetapi ingat, perjuangan ISLAM adalah datang dari ALLAH dan perjuangan ini akan terus subur di bumi ini sehinggalah ke hari akhirat"

Ana sgt tertarik dgn statement ini. Betullah Islam itu acuan Allah (sibghatallah) yang mana Dialah yang menyempurnakan cahanyaNya sekalipun orang-orang kafir itu berlumba-lumba memadamkannya. Rujuk surah as-saff ayat 8

Post a Comment

Sirr al-Asrar

Sirr al-Asrar

Who is Sirr al-Asrar

Kembara Ilmu

1) Tadika Kemas Taiping Perak

2) SAR Nurul Islam Taiping Perak

3) Sk St George 1 Taiping Perak

4) SK Kg Jambu Taiping Perak

5) SMK King Edward 7 Taiping Perak

6) SMKA Sultan Azlan Shah Bota Perak

7) SBPI Gopeng Perak

8) SMKA Sultan Azlan Shah (kembali)

9) SEPAKAT Driving Car

10) Persijilan Maahad Tahfiz Darul Quran KKB Selangor

11) Pondok Baitul Qura' Sg Udang Melaka

12) Allied Health Sciences CFS IIUM PJ Selangor

13) Tallaqi Kitab Ax101 with Us Muhadir

14) Dietetic IIUM Kuantan

Ar-Rijal


Kedai Kopi

Jemput Ziarah

Popular Posts

TETAMU