Menjiwai perasaan Najib Razak



Baru aku mengerti kenapa Najib Razak mengarahkan polis bertindak ganas terhadap pendemo.


Barang kepunyaan aku kini cuba dirampas oleh sekumpulan makhluk Allah. Secara tiba-tiba, mereka cuba untuk mengambil alih harta aku tanpa berunding dahulu. Paling tidak pun, hantar sms pun dah kira ok. Aku bukanlah kejam sangat, kalau permintaan menguntungkan kedua belah pihak, aku tak ada masalah untuk setuju.




Perlukan aku bertindak seperti FRU untuk menyuraikan mereka??? 

Comments

6 Responses to "Menjiwai perasaan Najib Razak"

Aisyah Khadijah said... July 15, 2011 at 12:49 AM

hehe, lawak pulak... tp kira ok la kan, serangga kecik2, tenaga x seberapa tp boleh musnahkan benda yg lebih besar

Sirr al-Asrar said... July 15, 2011 at 1:02 AM

depa gigit satu wayer pun dah cukup utk hntar bnde nie kat P1tsop

Muhammad Hamidi Zamri said... July 15, 2011 at 1:02 AM

bakor je sham!!!!

Sirr al-Asrar said... July 15, 2011 at 1:05 AM

nice suggestion..=)

Abu Abdullah said... July 15, 2011 at 2:46 PM

Ada 2 cara (Ibrah daripada BERSIH):
1. Pancutkan air
2. Gunakan shieldtox
hehe...

Sirr al-Asrar said... July 15, 2011 at 5:25 PM

jahanamlah kalu panjut dgn air..

Post a Comment

Sirr al-Asrar

Sirr al-Asrar

Who is Sirr al-Asrar

Kembara Ilmu

1) Tadika Kemas Taiping Perak

2) SAR Nurul Islam Taiping Perak

3) Sk St George 1 Taiping Perak

4) SK Kg Jambu Taiping Perak

5) SMK King Edward 7 Taiping Perak

6) SMKA Sultan Azlan Shah Bota Perak

7) SBPI Gopeng Perak

8) SMKA Sultan Azlan Shah (kembali)

9) SEPAKAT Driving Car

10) Persijilan Maahad Tahfiz Darul Quran KKB Selangor

11) Pondok Baitul Qura' Sg Udang Melaka

12) Allied Health Sciences CFS IIUM PJ Selangor

13) Tallaqi Kitab Ax101 with Us Muhadir

14) Dietetic IIUM Kuantan

Ar-Rijal

Kedai Kopi

Jemput Ziarah

Popular Posts

TETAMU